دلنوشته هاي من دلنوشته هاي من .

دلنوشته هاي من

آموزش بستن آپديت ويندوز ۱۰ به همراه ويديو

در ويندوز ۱۰ زماني كه آپديت جديدي از سوي مايكروسافت منتشر مي‌شود سيستم به صورت خودكار اين آپديت را دانلود و نصب مي‌كند، درست است كه اين بروزرساني‌هاي از لحاظ امنيتي در برابر آسيب ‌پذيري‌ها عملكرد خوبي دارد اما براي برخي اين آپديت‌هاي مكرر و حجيم يك مشكل بزرگ براي كاربران است در ادامه چندين روش براي بستن آپديت خودكار ويندوز ۱۰ را بيان خواهيم كرد.

ويديو آموزش بستن آپديت خودكار در ويندوز ۱۰
شما مي‌توانيد تمامي مراحل آموزش بستن آپديت خودكار ويندوز ۱۰ را از طريق ويديو زير مشاهده نماييد:

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۵۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

همه چيز در مورد آجر نسوز و كاربردهاي آن

معنا و مفهوم آجر نسوز


نسوزها به موادي گفته مي‌شود كه دماهاي بسيار بالا دچار تغييرات فيزيكي و شيميايي نمي‌شوند و نقطه ذوب مشخصي هم ندارند.

تا ۱۹۶۰ ميلادي آنچيزي كه براي پوشش كوره ها مورد استفاده قرار مي‌گرفت خاك نسوز و كربن يا همان ذغال بود اما به مرور زمان و با پيشرفت تكنولوژي اين مواد جاي خود را به آجر‌هاي نسوز دادند.

جنس آجر نسوز از مواد سراميكي است كه استفاده‌هاي زيادي در صنايع مختلف دارد. ما زماني كه اسم آجر نسوز را مي‌شنويم به ياد آجرهاي نماها و آجرهاي مورد استفاده در شومينه‌ها مي‌افتيم اما اين تنها بخشي از كاربرد آجر نسوز است.

بخش عمده و كاربردي آجرهاي نسوز در كروه‌ها و عايق‌هاي صنعتي استفاده مي‌شود.

اين مواد معمولا در كوره‌ها به صورت سيمان مانند مورد استفاده قرار مي‌گيرند و تا دماي 1800 درجه سانتي گراد دما را تحمل مي‌كنند و تغييرات فيزيكي، شيميايي و نيروهاي مكانيكي و فرسايشي در اين نوع از آجرهاي تاثير نمي‌گذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۳۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

هر آنچه لازم است قبل از اجاره ويلا، خانه و سوئيت در كيش بدانيد

سفر يكي از لذت‌بخش‌ترين اقداماتي است كه افراد مي‌توانند براي بهبود روحيه و سلامت روان خود به آن پناه ببرند. كيش به عنوان يكي از جاذبه‌هاي زيباي گردشگري ايران هميشه تعداد زيادي از مسافران را در خود جاي داده است. اما بهتر است قبل از اقدام به سفر درباره اجاره ويلا، خانه و سوئيت در كيش برنامه‌ريزي دقيقي را انجام داده باشيد.

سفر تنها به معني يك تفريح نيست؛ بلكه تجربه‌ آموزنده زيادي را براي هر يك از ما به همراه خواهد داشت و ممكن است اين تاثيرات سال‌هاي زيادي نيز براي ما باقي بمانند. بهبود مهارت‌هاي ارتباطي و اجتماعي، آرامش ذهن، خلاقيت، افزايش اعتماد به نفس و ذهن بازتر همگي مي‌توانند از فوايد يك سفر چند روزه براي شما باشند.

 


برچسب: اجاره ويلا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۷:۲۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)